Jumlah Pelawat

Sunday, October 16, 2011

Ucapan TQ

Assalammualaikum.... dan salams satu Malaysia....
Terlebih dahulu ingin memanjatkkan rasa kesyukuran kerana dengan izinnya maka datanglah ilham untuk menghasilkan blog ini. Untuk menghasilkan blog ini bukanlah sesuatu yang mudah bagi mereka yang baru nak kenal apa ertinya blog itu. pada mulanya saya rasakan buat blogs nie sesuatu yang membazir tetapi apabila melihat dan membuatnya terasa syok la pula. penghasilan blog nie banyak dibantu oleh rakan saya yang agak-agak pakar jugalah dalam bab2 mcm nie.
rakan aku inilah yang banyak bantu aku dalam menghasilkan blog nie... tetapi apa-apa pun aku rasa best sangat sebab bila ada blogs nie aku dapatlah kongsilah apa-apa ilmu dalam bidang matematik yang aku tahu. blogs nie aku buat untuk menunjukkan betapa seronoknya matapelajaran matematik nie... nak tahu lebih lagi apa kata korang belek-belek blog aku nie... selain daripada dapat ilmu dapat jugalah korang praktikkan jari jemari itu untuk tujuan memantapkan kemahiran penggunaan komputer






0 comments:

Post a Comment